Get your own Digital Clock

owner

owner

Followers

"Payeen ONLINE" Online Users

Luangkan masa bersama WiFe

Monday, August 1, 2011

Salam Ramadhan buat semua rakan-rakan Blogger...lama aku tak update..sawang penuh...huhuhu...okey ler  apa yang aku nak update ni berlaku dua minggu yang lepas sbenrnye da lambat daaaaa.....sebab busy dengan kijo....22hb Julai 2011 aku cutiiii...aku n Wife wat plan nak kuar jalan-jalan...kami g jalan kat PENANG sebab lama tak bawa my wife kuar n lama tak kuar berdua....heheheh...nak rasa Romantik le...tapi gaji tak masuk g...tapi just makan angin aje le...nak shopping nnti2 le...sayang ye... :)...pas tu hari ahad baru ni 31hb Julai 2011aku n wife  kuar lagi part II g Seberang Jaya teman abang ipar ku cari baju raya warna kuning...semua tempat g..Parkson kat bandar sunway...Jaya Jusco bandar PERDA...Carefour pun g...ramai juga ore g shopping belum puasa g..dah semua berlumba-lumba beli baju..."awal tak kalut"......huhuhuhu.....Jalan-Jalan part III tak update g nnti le yeeeyee...







                                                                 Jalan-Jalan part II




  


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 comments:

Post a Comment

Pages

Simfonyku_payeen.blogspot.com. Powered by Blogger.